Fotografia produktowa - co to takiego?
Komentarze: 0
Właściwe przedstawienie produktu, niezależnie od branży w jakiej działa dane przedsiębiorstwo to niezwykle istotny element marketingu każdej firmy. Powyższe stwierdzenie pomaga już właściwie odpowiedzieć na pytanie na czym polega fotografia produktowa?
Jest to więc komercyjna dziedzina fotografii (inaczej zwana packshot od ang. "pack" - pakować, "shot" ujęcie), której naczelnym celem jest ukazanie artykułu w opakowaniu, w jakim dostępny jest w sprzedaży. Przy realizowaniu zdjęć produktów najistotniejszy jest dobór światła, który wpływa na to, by artykuł prezentował się jak najlepiej. Ponadto należy odpowiednio ustawiać fotografowany przedmiot, w taki sposób by potencjalny odbiorca koncentrował się na jej pozytywnych cechach. Pomimo tego nie może to być zdjęcie, które koloryzuje realia - skupienie się na atutach nie powinno być sposobem na ukrycie wad towaru.
Fotografia produktowa to specjalność firmy marszalSTUDIO, która pomogła w realizacji wpisu.
Dodaj komentarz